FAQ's
Hoe meld ik me aan voor het klantenprogramma Billabong Crew?
Je kunt je in de winkel of online gratis aanmelden voor het klantenprogramma Billabong Crew.
Ik zie mijn punten niet op mijn account. Hoe kan dit?
De punten voor je aankopen op de website en in de winkel worden binnen 7 dagen vanaf de betaling toegevoegd aan je account. Als je de punten na 7 dagen niet op je account ziet verschijnen, neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik mijn punten bekijken?
Je kunt al je punten op elk moment bekijken door op de websites van de merken waarvan je lid bent in te loggen op je account. Raadpleeg de pagina “Puntenoverzicht”.
Hoe kan ik gebruikmaken van aanbiedingen en beloningen?
ONLINE : Je kunt naar de pagina “Aanbiedingen en beloningen” gaan in je account en een beloning of aanbod inwisselen voor toekomstig gebruik op de website of in de winkel. Je korting wordt zichtbaar in je bestelling, zodra je deze hebt toegevoegd aan je winkelmandje.
IN DE WINKEL : Voordat je gaat winkelen, kun je online inloggen op je account om te bekijken welke beloningen er beschikbaar zijn. Je kunt die beloning van tevoren inwisselen en in de winkel gebruiken of je kunt aan de verkoper vragen te bekijken welke aanbiedingen/beloningen er beschikbaar zijn voor jouw account. Als er een aanbieding/beloning beschikbaar is, wisselen wij deze graag voor je in zodat we hem aan je aankoop kunnen toevoegen.
Hoe verdien ik beloningen?
Zodra er 300 punten op jouw account staan, kun je een beloning inwisselen. Je ontvangt een e-mail waarin staat dat er een beloning op je account staat. De geldigheidsperiode en gebruiksvoorwaarden van elk voordeel kun je via jouw persoonlijke account raadplegen door op “Meer informatie” te klikken. Beloningen zijn niet-restitueerbare, niet-cumulatieve, niet-overdraagbare voordelen die uitsluitend zijn voorbehouden aan leden van Boardriders Inc.
Hoe verdien ik aanbiedingen voor leden?
Zodra je meedoet aan het klantenprogramma kom je in aanmerking voor veel aanbiedingen (een aanbieding voor je tweede aankoop, een verjaardagsaanbieding en nog veel meer …). De geldigheidsperiode en gebruiksvoorwaarden van elke aanbieding kun je via jouw persoonlijke account raadplegen door op “Meer informatie” te klikken. Aanbiedingen zijn niet-restitueerbare, niet-cumulatieve, niet-overdraagbare voordelen die uitsluitend zijn voorbehouden aan leden van Boardriders Inc.
Kan ik mijn beloning gebruiken voor andere merken van de Boardriders-familie?
Ja. Als je lid bent van onze andere merken (Quiksilver, ROXY, DC Shoes, Billabong, Element, RVCA) kun je jouw beloningen bij elk van deze merken gebruiken.
Hebben mijn punten een vervaldatum?
Ja. Punten zijn geldig gedurende 365 dagen vanaf de laatste transactie die het lid heeft gedaan. Als er gedurende 365 dagen na de laatste aankoop geen nieuwe aankoop wordt gedaan, wordt het puntensaldo automatisch op nul gezet.
Wat gebeurt er als ik een artikel retourneer?
Als je punten hebt gekregen bij het kopen van het artikel, dan worden die punten uit je account verwijderd na het retourneren. Als er geen punten zijn verdiend bij de aankoop van het artikel, dan worden er ook geen punten verwijderd. Deze puntenaftrek is te zien op de pagina “Puntenoverzicht” in jouw account.
Leveren al mijn aankopen punten op?
U ontvangt punten voor alle aankopen in de winkels, met inbegrip van in aanmerking komende producten van derden die via andere tussenpersonen zijn gekocht
Hoe krijg ik gratis bezorging?
Alle bestellingen van leden van het klantenprogramma krijgen gratis bezorging.
Hoe krijg ik gratis retournering?
ONLINE : Onze leden kunnen alle bestellingen die op onze websites zijn gedaan gratis retourneren.
IN DE WINKEL : Je kunt naar je winkel gaan en je artikel retourneren zolang het in overeenstemming met ons beleid wordt geretourneerd.
Noord en Zuid-Amerika
APAC/AZIË
Europa
In dit gedeelte vind je gelijk een antwoord op de meest gestelde vragen.